2008. február 25., hétfő

Tarja Turunen : I walk alone

Put all your angels on the edge
Keep all the roses, I’m not dead
I left a thorn under your bed
I’m never gone

Go tell the World I’m still around
I didn’t fly, I’m coming down
You are the wind, the only sound
Whisper to my heart
When hope is torn apart
And no one can save you

I walk alone
Every step I take
I walk alone
My winter storm
Holding me awake
It’s never gone
When I walk alone

Go back to sleep forevermore
Far from your fools and lock the door
They’re all around and they’ll make sure
You don’t have to see
What I turned out to be
No one can help you

I walk alone
Every step I take
I walk alone
My winter storm
Holding me awake
It’s never gone
When I walk alone

Waiting up in heaven
I was never far from you
Spinning down I felt your every move

***


Lökd minden angyalodat a szakadékba

Tartsd meg az összes rózsát, én nem haltam meg

Hagytam egy tövist az ágyad alatt
Sosem tűnök el


Menj, mondd el a világnak, én még mindig ott vagyok

Nem repülök el, lezuhanok

Te vagy a szél, az egyetlen hang
Suttogj a szívemnek

Amikor reményt szakítanak ketté


És senki sem tud megmenteni téged


Egyedül sétálok
Minden megtett lépésemnél

Egyedül megyek

A téli viharom ébren tart engem

Soha meg nem szűnik
Amikor egyedül sétálok


Menj vissza, hogy mindörökké aludhass

Távol az őrültségeidtől, és zárd be az ajtót
Ők mind ott vannak és miután ez már biztos

Nem láthatod

Mint derül ki, ki is vagyok


Senki sem segít neked


Egyedül sétálok
Minden megtett lépésemnél
Egyedül megyek
A téli viharom ébren tart engem
Soha meg nem szűnik
Amikor egyedül sétálok

Virrasztottam a mennyországban
Soha nem voltam távol tőled
Lefelé bámészkodtam és éreztem minden mozdulatodat



Nincsenek megjegyzések: