2008. február 22., péntek

Utazás Pestre, mindig ugyanúgy...
Hajnali kelés (már rosszul indul a nap). A vérszomjas ébresztőóra visít: FELKELNI!! EL KELL HOGY ÉRD A BUSZT!!
Bebuszocskázás Miskolcra... Kivillamosozás a pályaudvarra... Rohanás a jegypénztárhoz... Kígyózó sorok... Véget nem érő várakozás... Extrém eset: "Sajnáljuk, de elfogyott a helyjegy!"
Reggeli büfés kávé (senkinek nem ajánlom :s)... keserű, hideg, és minél több cukrot raksz bele, annál ihatatlanabb...
Vonatra várás... Az emberek mustrálása... Mindenkinek a töke tele van az utazással... "Elnézést, ez a vonat megy...?"
Felszállás... Ülnek a helyeden (erre jó a helyjegy :s)... Nincs fűtés... Van fűtés... Mindenki kiszédül a melegtől... Jegyellenrőzés "Biztos, hogy ez maga a képen?!"... Semmi irónia :s
Alvás... Vergődés... Idegesítő utastársak... "Mikor érünk már oda??"
UTÁLOK UTAZNI!!!

Valaki azt mondta, unalmas a blogom.
No comment

4 megjegyzés:

Duplavid írta...

Nemis.
Mért nem szóltál, hogy jössz? :sírrí:

Névtelen írta...

:D
Azért drágaság, mert pont a sztrájk előtt voltam legutóbb. Nem akartam fenn ragadni, így csak mentem meg jöttem. Rohanás volt. De legközelebb összejön! ;)

Névtelen írta...

Szerintem nem unalmas a blogod. Csak sajnálom hogy olyan ritkán írsz.
Kata

Gloria írta...

Szia Kata!:)
Nagyon drága vagy, komolyan.:) Bár épp ma gondolkodtam, hogy törlöm az egész blogot, úgy ahogy van...
Jólesett. Köszönöm!